03 december 2008

Poznan den 3 december

På väg till Poznan




Hej! En kall och dieselstinkande bussresa som startade vid midnatt den 1 december, sex timmar farja, mera buss och 26 timmar senare stod vi mitt i natten utanfor vandrarhemmet i Poznan. Det kandes mycket konstigt att kora forbi stad efter stad som jag vandrat igenom. Har naturligtvis vandrat i Poznan idag, och gammal vana trogen funnit ett bibliotet att blogga ifran. Det skiljer sig inte sa mycket fran hemma. Jo prickar pa tangentbordets nodvandiga svenska bokstaver saknas. Hoppas ni kan lasa anda.
Dessvarre har jag inte fatt access till sjalva konferensomradet, mitt namn fanns inte med bland de anmalda. Jag hoppas det loser sig tills imorgon, annars lar jag denna vecka vandra runt Poznan sa mycket att jag kommer kunna dess karta i huvudet. I dag sken i alla fall solen, aven om vinterkylan biter i benen... ska forsoka hitta ett par langkalsonger...dvs shoppa! men bara nodvandiga saker:-)
Aterkommer nar jag har nagot mer att beratta om sjalva konfererandet.
Pax/Loll

Inga kommentarer: