01 december 2008

Poznan i Polen

Kära följare,
anledningen till att jag bröt min vandring är att jag fick ett pris av Naturskyddsföreningen. Priset består av att ta en buss och en färja till Poznan i Polen där FN drar igång sina klimatkonferenser. Jag åker vid midnatt. 

Jag tar ödmjukt emot priset och reser med öppet sinne. Kanske finner jag människor att samtala med om de saker jag funnit så viktiga under min långa vandring. 

Förändringen som startar i var och en av oss. Hur det som är bra för oss människor går hand i hand med det som är bra för vår jord.

Jag hoppas också på att få mig några långa fina promenader i Poznan. 

Det kliar i fötterna!

/Loll


5 kommentarer:

Tina sa...

Grattis och lycka till!

maria sa...

GRATTIS OCH BON VOYAGE!!

Anonym sa...

Vad roligt! Stort och varmt grattis. Så bär det alltså iväg igen? Hoppas det blir givande. Du är bra, du, Loll. :)
Kram

Maria sa...

Vad roligt! Grattis och ha det underbart i Polen. Det priset var du värd: )
Kram från Maria L

Anonym sa...

Grattis, vilken härlig final på vandringen! Och tack för att man fått följa med så här vid skärmen, det har varit fantastiskt spännande att följa dig! Nu längtar jag dock till att du ska återvända till vardagen så att jag helt egoistiskt får komma och prata sönder en lunch... Saknar dig!
Kram Stig Lo