02 september 2008

28 dagar kvar




På lördag kommer det en intervju med mig i Södermalmsnytt, där i fönstret på stamfiket sitter journalisten och förbereder frågorna. Jag hoppas på att hitta någon som vill sponsra mig med bra kläder. Inser att den fem nummer för stora orange regnjackan inte är ett särskilt lämpligt plagg. Gympaskorna räcker nog halva vägen, sedan behöver jag nog ett par nya. Ett mikrofiberunderställ vore nog bra också när det börjar blåsa i november.

Jag har i alla fall bestämt mig för att gå till Hamburg. Det lär vara mer bebott den vägen än om jag går från danska gränsen till Berlin. Så Hamburg it is!

För övrigt har jag nästan gjort klart min soloplatta. Man kan tjyvlyssna på min myspace sida. Sex spår som bara är grovmixade men det ger en uppfattning om vad det hela handlar om.
Hoppas också på att det kommer många till den Nordiska Visfestivalen jag är med och arrangerar. Tror det blir en superfestival. Jag kommer medverka som konferencier på fredagen - och bjuda på en sång i alla fall./Loll

1 kommentar:

Anonym sa...

hej,
beundransvärt. Om du fortfarande behöver ett underställ kan du få ett av mig. Lite slitet men funkar! Kanske har nåt annat oxå. Gillar när grejer kommer till användning. Finns på Bondegatan, evahogstrom@hotmail.com