24 september 2008

Mina sponsorer


Är mina medmänniskor: kamrater, grannar, okända, kända... Människor har letat i sina garderober, förråd, skaffat, lånar ut, ger bort och nu har jag allt jag behöver. Att dela med sig och nyttjandet av befintliga resurser har hållit rakt igenom. En ryggsäck som inte ska användas den tiden jag är ute och går. Som exempel. Det är en sån fin tanke att ta tillvara på alla resurser som ligger och skrotar i hörnen. Under tiden. Eller lämna vidare något man inte längre behöver. Eller ge bort något för att man har resurser. Här kommer i alla fall ett tack till alla er som kommer att vara med mig på olika sätt på den här vandringen, på fötterna, ryggen, närmast kroppen, i örat, som vägvisare, när det blåser kallt, i regn och storm, när jag sover....
*EVA*KAJ*THILO*PELLE*GABBI*SOPHIA*RUTAN*MARIE*KARIN*
*ÅSE*ANNHI*KANJA*ANNA*STINA*
*MARGARETA*INGEMAR*EVA M*

Alla ni bidrar till min fasta övertygelse om att vi tillsammans kan göra skillnad, att goda krafter är starkast! Och har ni ännu inte skrivit på Naturskyddsföreningens klimatupprop så gör det. Klicka på länken till höger. Kärlek och respekt/Lolita Ps hoppas jag inte glömt någon!

Thank you all who have contributed to my walk, now I have everything I need, you will be with me all the way, and you make me believe that together we can make a difference, the good force is the strongest! The idea of sharing what is not used, or giving away what we don't need is so good. Love and respect/Lolita

Inga kommentarer: