30 september 2008

Ajöss! Take off! Direktsänd radio imorgon


Nu är det dags! Efter en fin farväl och lycka till kväll med alla mina kära vänner så känner jag mig redo. Lite förkyld. Lite ont i ryggen. Men jag tar en alvedon och går! Lyssna på radio Stockholm imorgonbitti 08:08 då direktsänds det från första steget och en liten bit på väg. Har några som ansluter direkt från start, olika långt på vägen. Testade packad ryggsäck idag när jag vandrade till TV-huset (sänds 22.30) Det var för tungt. Nu packar jag om - hälften åker.
Fler sposorer har tillkommit:
*MARIA L* ARON* JEANETTE* ALLI* MICKE* MARIE M*
*ANGELICA*PERNILLA*ANN*LILY* MARIE*ANNA E*ANJA* ANNA K*VILLE*

Tack allihop!Nästa gång bloggar jag från en annan stad!

Time to leave! After a nice get together with my friends yesterday I feel ready. Catched a little cold, little bit of pain in my back. But I'll take an asperin and leave. I am on local radio tomorrow, they will broadcast from the moment I close my frontdoor. And walk a long for a litte while. Tried out my backpack today when I went to record the TV-show. It was to heavy, half is got to go. Next time, I will write from another town!
/Loll

6 kommentarer:

Anders Sparring sa...

lycka till!

Digidiva sa...

Lollan! Du är helt galen och helt fantastisk. Försöker sprida ordet om ditt projekt via min blogg. LYCKA TILL som bara den!!!!

Anonym sa...

Mamma! Måste säga att lilla mira blev lite ledsen när hon liksom kom på att hon inte kommer få se sin mamma på alldeles för länge..
jag har startat en blogg så att du vet att jag håller ställningarna hemma... Min blogg handlar om min resa, under tiden när du är borta..

ÄLSKAR DIG!!! / mira

Miray sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
a n k i e f o n t ä n sa...

Kommer följa dig! Lycka till!!!

Anonym sa...

Lycka till! Önskar att du gick förbi Tibro så jag kunde bjuda på sovplats och göra sällskap en bit på vägen. Kanske nån annan gång. Lycka till och tack för din insats!