22 september 2008

Eftersnack den 30 september 22.30


Från P1 till SVT2 är det inte 2 millioner steg. I dag blev jag uppringd av redaktören för SVTs Eftersnack. Medverkar kvällen före jag går iväg, dvs den 30 september kl 22.30 med repris dagen efter kl 16.55 i samma kanal. Programmet sänds i Stockholm-Uppsala regionen. Så ni andra får kika på hemsidan. Milen runt söder i morse gick med lätta steg. Vännerna hakar på delar av vägen för samtal. Det är fint. Precis som det ska./Loll

It is not 2 million steps from radio to TV, on Tuesday September 30, I'm in a talkshow called "Eftersnack" on TV, you can check it out on the link above. Friends are join me for chats my early morning walks. Its beautiful. Just the way it should be./Loll

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, du kan få bo hos mig i Göteborg om du vill..

Maria q.mary@hotmail.com

hör av dig isåfall!

och lycka till...

ERIC SECHER sa...

Hörde om ditt projekt när jag hade P1 i lurarna på Systemet på Folkungagatan i fredags och blev så jävla glad. HELT RÄTT. Varför är det inte fler som vågar ifrågasätta det här helt hysteriska kosumerandet.
Lycla till
Eric
www.ericsecher.blogspot.com

ERIC SECHER sa...

Hörde om ditt projekt med P1 i lurarna på Systemet på Folkungagatan i fredags och blev så jävla glad.HELT RÄTT. Konstigt att inte fler protesterar mot vårt hysteriska konsumtionssamhälle.
Lycka till!

www.ericsecher.blogspot.com

Loll sa...

Maria, Eric: Tack för engagemang och peppning! Det finns uppenbarligen många därute som tänker liknande tankar som jag, det glädjer mig!