29 september 2008

Två dagar kvar /Two days to go


Hej vänner och klimatengagerade!
Nu är det två dagar kvar, har naturligtvis åkt på en liten höstförkylning som satt sig i ryggens muskler, men det är som det ska vara, det ger sig. Det ska inte vara enkelt, och jag ser framför mig en både lysande och strapatsrik vandring.

Mellan Järna och Nyköping har jag inte sovplats, nån som vet någon?
Hör av er. lollbrittpop@gmail.com

Kommer att få en medvandrerska första timmen, en kamrat från byn, och sedan ytterligare en några dagar från Södertälje. En ung man som hört programmet på radio och vill gå med en bit. Så återigen: den som vill är välkommen att slå följe med mig valfri bit under vandringens gång.
Vill ni vinka av så är det Bondegatan 15 kl 08:00 onsdag den första oktober.

Missa inte eftersnack på tisdagkväll 22.30 TV2.
Och sprid gärna att jag är när jag är på väg, till människor och media. Ju större uppmärksamhet, desto större chans att påverka. Städerna jag passerar finns angivna här under rubriken What is this/Vad är det här.
Allt gott - avstå från att köpa något du inte behöver idag/Loll

Hi all!
Two days to go, and of course I have a cold that settled down in my muscles in my back. But that is how it is supposed to be. Not to easy. And I look forward to a walk full of both struggles and magic moments.

I will have company the first hour by a friend from the neighborhood, and also by a young man ho heard the radioprogram and wants to walk along for a couple of days. He is hooking in Södertälje. As I wrote, anyone who likes to, is welcome to join me for a day or two.

Dont miss the TV show, and please continue to spread this blog and what I am doing to friends, co-workers, family, media. And especially when to the local towns when I am passing. The more I get out with what I am doing, the better impact it will have.
The cities you fint under subject What is this.
All the best - skip buying something that you don't really need today/Lo

Inga kommentarer: