26 oktober 2008

Dag 26




Hejsan! Under min konvalecens har jag roat mig med att fixa lite med bloggen. Nu finns det en funktion för den som vill följa mig och få meddelande när jag uppdaterar här. Se längst ner till höger under rubriken Bloggintresserade. Där kan du registera dig med ett enkelt klick och du väljer själv om du vill vara anonym eller inte. Det stormar och regnar här i Jönköping men nu ska regnstället på och jag ska ta en långpromenad med min käresta som tagit sig hit för att hålla mig sällskap. Det innebär att jag kunnat ladda ner lite bilder från kameran och kommer att lägga upp lite nytt på mina gamla inlägg. Håll utkik! Och jag måste säga det ännu en gång, Scandics hotellfrullar är outstanding! Jag repar mig mycket bra med hjälp av dem. Hörs!/Loll

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

Vilken kille du träffat,,,jag är nästan lika glad för det som du,,,om man får säga så??Gå o gå,,,du går väl när du orkar,,det finns en slags mening med allt,,,jag har tagit över dina promenader på morgnarna,,,,Bill är i toppform,,,o vi hälsar till dig,,,
Bull

Miray sa...

turturduvorna naaaw
KAJ RAY
(jag säger bara att han måste ta ditt efternamn, annars kommer jag vara en olycklig människa i resten av mitt liv)

Jag älskar dig mamma <3

Loll sa...

Micke: jag vet, vilken kille jag har träffat, du ska va avis...även om du också är kille, du borde träffa en sådan tjej, men det har du väl redan hunnit med..eller? Ps han har korta ben..:-)

Mimisan: jag håller på att övertala honom. annars blir det mamma ray och pappa kaj

Anonym sa...

Hej, Sötgumman. Jag har tänkt på dig den senaste veckan och varit lite orolig och så kom jag på att jag fick din bloggadress i ett mail.

Är du återhämtad? Och så glad jag blev när jag läste att din Kaj kom till dig och tog hand om dig när du behövde. När skeppet Lolita har lämnat hamn får Kajen komma till Lolita.

Puss och kram
Sofia

Sofia sa...

Hej, Sötgumman!

Jag har tänkt på dig i fredags och kände mig lite orolig, slängde iväg ett mess men fick inget svar. Är detta det bästa sättet att hålla kontakt med dig?

Så glad jag blev när jag läste att din Kaj kom dig till undsättning när du behövde.

Puss och kram
Sofia

Loll sa...

Miss Sofie! Tack för hälsningar...allt är ok och på g i gen här...bästa sättet är vanligt sms...vet inte vad som hände med ditt sms..det var nog när jag låg på sjukan så jag missade att svara..men kommentera gärna här, det är så trevligt att få små meddelanden..kram!

Pelle sa...

Ta det lugnt tomtemorsan!
Låt Kaj bära dig på ryggen resten av biten.
kram

// P